Saturday, 31 December 2011

sek0lah + rindu

assalamualaikum . nk dekat bukaksek0lah da :( s0b ...s0b .....s0b .... sedih nye ~ faceb0ok akan sunyi tanpa kami BUDAK BUDAK SEK0LAH . sedih ny ,, dye bape hari dah tak 0nline , aku nk mntak maaf kat dye , kalau kau bace ny , maaf kan aku ! aku tau aku salah , eg0 tinggi !!! pg tadi mak aku dtg . dye ckp nk bawak balek lappy ny tp tak bawak balek p0wn . dye suruh aku kemaz barang . puas aku cari 1 rumah tp tak jumpe aku punye seluar pandu , kec0h 1 rumah td aku suruh nenek aku cari kan . last last jumpe kt bawah katil . dah la susah nk ambil . tak tau cm ne b0ley ade kt situ , barang aku dah la banyak n tak muat kat dlm satu beg . dah la beg tu kecik , benci aku ! penat penat penat . aku tak b0leh pk bende ape aku nk bawak balek , hahahahahahhahah ~ (hanya mampu ketawa) nk ckp ny . RINDU GILER KT KAU ! kalau terase tu kt kau aku yang aku mks0d kan . k la , bye ~! =D
miss u <3

No comments:

Post a Comment