Tuesday, 20 December 2011

rindu tahan gaban :)

assalamualaikum . hey sume :)) juz nak kab0 . rindu giler kat akak aku . walau pun banyak gadoh ngan dye , tp dye lah akak yg paling aku sayang . dye macam id0la aku lah . pandai , aku teringin nak jd mcm dye , dye jenis yg diam , (K0T ! ) hehe ,,, sekarang ny dye kat melaka , d0k umh makcik aku . aku tak tau pulak dye nak buad ape kat sane tp rase nye cari keje . ye lah ! dah rasmi bukan budaq sek0lah kan ? nnt dye jd budak U pulak , ade rezeki mas0k U lah dye . akak aku yg lg 1 ? aku rindu jugak ! dye baek walaup0n dye tegas . aku paling rindu kat anak dye ZULFATHI IRFAN NAUFAL . huhu , budaq ny budaq yang paling aku sayang ~ nnt aku tunj0k gamba dye ek ;)


ny lah akak aku , canteq kan dye ? :D
ny lah zulfathi irfan naufal nye , c0mel kan ? ny pic dye lepas nanges . huhu :))

No comments:

Post a Comment