Friday, 17 February 2012

SAYANG CIKEDING ,,

hell0 ! hati aku berbunga bunga sekarang . rase mcm tak nak balek rumah je . nk d0k kt sek0lah setiap hari . nk tau sbb ape ? sbb ade CIKEDING . name cikeding tu aku yg bagi . hari tu gad0h ngan dye . erh ! sedey gile k0wt . sampai aku mengadu kt akaq angkat aku . aku pinjam jam dye dekt dua minggu da , then gad0h aku s0h akaq aku pulang kan . sekarang aku rase kesal sbb aku sayang jam tu ngan tuan dye sekali ,, tp sekarang dah baek da . dye panggil aku sayang td . wah ! gembire gile k0wt . asal jumpe aku je dye akan ckp "HAI SAYANG " aku cume senyum n ckp hye ,, yang tu mmg best tp yg tak best nye sume 0rang nk attack aku . disebabkan CIKEDING ! ape masalah nye ? dye mmg t0p tp aku jd lagi t0p ! huh -.- tu hal yang sangad menyedih kan . aku suke teng0k muke dye . C0MEL !!!! aku cube benci dye waktu dye buad dajal ngan aku hari tu . tp tak b0leh . aku sayang dye ,, bile aku tak dek m0od aku akan cari dye n teng0k muke dye aku ter0s jd 0ke .haha ,, aku angau dah ngan dye . nk tau name dye ape ? tak b0leh ! alwani balQis kedek0wt kejap pasal name CIKEDING ny . dye ialah 0rang first yg aku sayang macam nyawa aku sendiri ..dlm 0tak aku setiap hari adelah dye dye dye dye dye dan dye . setiap mase hanye DYE <3 .setiap hari wajib bg aku unt0k teng0k muke dye n setiap hari dye akan dtg kelas aku . mata aliah mmg dicipta unt0k nmpak cikeding .dye lah yg ckp kt aku cikeding buad ape n kt mane . haha ,, yg tu je k0wt . yg cite nnt sampai es0k pagi tak abez . 0ke fine , bye salam ! SAYA SAYANG CIKEDING . MUAH SIKETT :*

Sunday, 22 January 2012

T.H.E.M

ey0 ~~ ayi ny tite nk cite psl kawan tite <3 tite ade 3 0wg kawan . first name dye NUR SYAIRAH ROSIDI .dye ny c0mel . name dlm kelas CABI , sbb pipi dye tenbam ! tite rase cm nak tarik2 je pipi dye tu . dye baek . kalau kt dema , buah epal tite jat0h dlm l0ngkang , dye akn kasi tite buah epal dye . baek kan ? syg dye . muah siket :-*

sec0nd ialah NURUL ALIAH ABDUL RAHIM . dye fanatik BRUN0 MARS . suke b0rak ngan dye . sume lagu inggeris dye tau , suke suke suke :D lagu yg selalu kit0wg nyanyi is C0UNT ON ME ---> BRUN0 MARS . haha ~ enj0y everyday makes my heart 'TENANG' , s0ry , tite tak tau tenang dlm bahase inggeris ape . aliah is a sporting gurlz .muah siket :-* syg aliah :D

third , budak pandai dlm kelas sebelah. n0 1 dlm tingkatan .budak c0mel . budak rajin . diberi nama ketika lahir NA'IM FARHANA ABDUL RAHIM . budak c0mel ! haha . tite selalu cubit dye n ckp NIE MAKAN DYE . haha ~ happy kalau denga ayat tu . kalau balek dr sek0lah n amek kaen baju mesti melawak dulu ngan dye . syg dye . muah siket . :-*
this is syairah r0sidi . cute right ?
in this picture ,. aliah n irah , aliah yg pakai baju kuning hitam tu .
na'im yg muncung kan mulut tu . sampai b0leh buad hanger kan ? haha ~yg sebelah tu aliah saleh . kawan tite jugak ^_^











nk cite psl s0rg kwn lagi . tp tite tatot !dye marah tite kang , nanges sape nk puj0k ? i L0VE my friend <3 they make me smile ..







MAK NYAH ~

assalamualaikum ~~~ hari ny cuti tahun baru cina . 0ke , aku rindu budak kelas aku . aku rindu nk panggil budak ny NYAH dan bahase kan diri aku MAK . haha ~ best kan kelas aku . sporting aje ~ haha , tp jngan nk ckp kelas aku kelas gedik . aku sayang kelas aku , dan jngan nk perk0tak katik kan bahase kelas aku .0h tidak ! tiada idea da . selamat malam :))

Monday, 2 January 2012

selamat tinggal

assalamualaikum . huhu , hari ny balek . rase mcm sekelap je cuti . kalau la PM bagi cuti 3 bulan lagi , sempat la aku nk 0nline sampai lebam , haha ~ mls giler sebenanye nk balek , mak aku ckp nk balek k0l 1.30 tp pendaftaran k0l 2.30 ,.aku ade 1 jam nk beli barang .mls giler k0d ! aku nk jumpe kawan kawan . mnx mnx lah cikgu tak tanye pasal keje sek0lah sebb aku tak usik p0wn . shhhhhhhhh~ jngan bg tau sesiape tau . rahsia kite je :))

barang barang sume da kemas . dah la beg besarII . berat pulak tu . aku tak larat -.- . ayah aku keje s0 mak aku je anta aku nnt . dah la aku bawak balek baldi , rase mcm malu je nnt nk bawak mas0k 0stel sbb ramai 0rg tinggal kan . rase mcm budak b0d0h = =' ~

sekarang tengah mengira detik untuk benkemas , jap nk ckp 1 bende lagi . DENGAN INI ALWANI BALQIS BINTI HADIS INGIN MEM0HON AMPUN DAN MAAF DARIPADA PENDUDUK BUMI SEKALIAN . HARAP DIMAAFKAN . IKHLAS DARI HATI =D . maaf kan kite ye , selamat tinggal ~
i'm back t0 school !
g0od bye :(

Saturday, 31 December 2011

sek0lah + rindu

assalamualaikum . nk dekat bukaksek0lah da :( s0b ...s0b .....s0b .... sedih nye ~ faceb0ok akan sunyi tanpa kami BUDAK BUDAK SEK0LAH . sedih ny ,, dye bape hari dah tak 0nline , aku nk mntak maaf kat dye , kalau kau bace ny , maaf kan aku ! aku tau aku salah , eg0 tinggi !!! pg tadi mak aku dtg . dye ckp nk bawak balek lappy ny tp tak bawak balek p0wn . dye suruh aku kemaz barang . puas aku cari 1 rumah tp tak jumpe aku punye seluar pandu , kec0h 1 rumah td aku suruh nenek aku cari kan . last last jumpe kt bawah katil . dah la susah nk ambil . tak tau cm ne b0ley ade kt situ , barang aku dah la banyak n tak muat kat dlm satu beg . dah la beg tu kecik , benci aku ! penat penat penat . aku tak b0leh pk bende ape aku nk bawak balek , hahahahahahhahah ~ (hanya mampu ketawa) nk ckp ny . RINDU GILER KT KAU ! kalau terase tu kt kau aku yang aku mks0d kan . k la , bye ~! =D
miss u <3

HAPPY NEW YEAR

JYEAH ! 2012 =D
assalamualaikum n nk ckp HAPPY NEW YEAR . es0k aku mas0k f0rm 2 . k0rang ? tak sangke nk tahun baru dah . manyak kenangan k0d ta0n ny ! aku gad0h , aku suke , aku sedih . semua nye ade . n first time melangkah kan kaki kt SMK SERI BERA . w0h00oo , best nye ~ yg paling tak lupe kat exc0 yg jage kit0wang . mmg aku ingat la pesan di0rang . *insya-Allah . ta0n ny jugak dpt akak bilik yg baek <3 0ke . sayang di0rang !! haha ~ s0 azam aku ta0n depan aku nk jd baek .... seni0r kpd f0rm 1 yg baek ! tp tak janji la . aku bukan nye bet0l , suke ubah fikiran . huhu ^_^

azam aku --->

*nak belaja bet0l2 , f0rm 3 nnt nk PMR
*jadi baek .
* anak yg s0lehah .
*berguna kepada negara


haha ~ tu lah azam aku . tak tau lah tercapai ke tidak . insya-Allah tercapai . yg baek tu tak payah ubah da . aku mmg baek , ceh ! ngade je :P

itu je yg nk tulis . bye . jumpe lagi kt entri laen =D

Tuesday, 20 December 2011

ann0ying !

assalamualaikum .hehe , saje je nak buad entry malam ny , tibe2 terlintas kat kepale 0tak aku ny muke sese0rang . nak tau sape ? huhu , nama dirahsie kan ...ah ! aku mmg benci giler lah kat dye kan ? s0 annoying lah mak cik ! dye kalau makeup muke mcm pat0ng , ce teng0k kalau tak makeup . ah ! menggerutu lebih ~ mak aku ckp ,,,, tak baek benci 0rg sedang kan nabi syg kan umat nye . tp aku tak nak lah jd hip0krit kan ? dye kakak ipar akak aku . grr ==' ...t0l0ng lah makcik 0iii ! ja0h kan diri kau dr aku . kau tak layak jd kakak ipar kepade kakak aku . menyampah !~ :(
see , gamba ny p0n menyampah kt mak cik tu . hehe :D