Tuesday, 20 December 2011

ann0ying !

assalamualaikum .hehe , saje je nak buad entry malam ny , tibe2 terlintas kat kepale 0tak aku ny muke sese0rang . nak tau sape ? huhu , nama dirahsie kan ...ah ! aku mmg benci giler lah kat dye kan ? s0 annoying lah mak cik ! dye kalau makeup muke mcm pat0ng , ce teng0k kalau tak makeup . ah ! menggerutu lebih ~ mak aku ckp ,,,, tak baek benci 0rg sedang kan nabi syg kan umat nye . tp aku tak nak lah jd hip0krit kan ? dye kakak ipar akak aku . grr ==' ...t0l0ng lah makcik 0iii ! ja0h kan diri kau dr aku . kau tak layak jd kakak ipar kepade kakak aku . menyampah !~ :(
see , gamba ny p0n menyampah kt mak cik tu . hehe :D

No comments:

Post a Comment