Sunday, 22 January 2012

T.H.E.M

ey0 ~~ ayi ny tite nk cite psl kawan tite <3 tite ade 3 0wg kawan . first name dye NUR SYAIRAH ROSIDI .dye ny c0mel . name dlm kelas CABI , sbb pipi dye tenbam ! tite rase cm nak tarik2 je pipi dye tu . dye baek . kalau kt dema , buah epal tite jat0h dlm l0ngkang , dye akn kasi tite buah epal dye . baek kan ? syg dye . muah siket :-*

sec0nd ialah NURUL ALIAH ABDUL RAHIM . dye fanatik BRUN0 MARS . suke b0rak ngan dye . sume lagu inggeris dye tau , suke suke suke :D lagu yg selalu kit0wg nyanyi is C0UNT ON ME ---> BRUN0 MARS . haha ~ enj0y everyday makes my heart 'TENANG' , s0ry , tite tak tau tenang dlm bahase inggeris ape . aliah is a sporting gurlz .muah siket :-* syg aliah :D

third , budak pandai dlm kelas sebelah. n0 1 dlm tingkatan .budak c0mel . budak rajin . diberi nama ketika lahir NA'IM FARHANA ABDUL RAHIM . budak c0mel ! haha . tite selalu cubit dye n ckp NIE MAKAN DYE . haha ~ happy kalau denga ayat tu . kalau balek dr sek0lah n amek kaen baju mesti melawak dulu ngan dye . syg dye . muah siket . :-*
this is syairah r0sidi . cute right ?
in this picture ,. aliah n irah , aliah yg pakai baju kuning hitam tu .
na'im yg muncung kan mulut tu . sampai b0leh buad hanger kan ? haha ~yg sebelah tu aliah saleh . kawan tite jugak ^_^











nk cite psl s0rg kwn lagi . tp tite tatot !dye marah tite kang , nanges sape nk puj0k ? i L0VE my friend <3 they make me smile ..







MAK NYAH ~

assalamualaikum ~~~ hari ny cuti tahun baru cina . 0ke , aku rindu budak kelas aku . aku rindu nk panggil budak ny NYAH dan bahase kan diri aku MAK . haha ~ best kan kelas aku . sporting aje ~ haha , tp jngan nk ckp kelas aku kelas gedik . aku sayang kelas aku , dan jngan nk perk0tak katik kan bahase kelas aku .0h tidak ! tiada idea da . selamat malam :))

Monday, 2 January 2012

selamat tinggal

assalamualaikum . huhu , hari ny balek . rase mcm sekelap je cuti . kalau la PM bagi cuti 3 bulan lagi , sempat la aku nk 0nline sampai lebam , haha ~ mls giler sebenanye nk balek , mak aku ckp nk balek k0l 1.30 tp pendaftaran k0l 2.30 ,.aku ade 1 jam nk beli barang .mls giler k0d ! aku nk jumpe kawan kawan . mnx mnx lah cikgu tak tanye pasal keje sek0lah sebb aku tak usik p0wn . shhhhhhhhh~ jngan bg tau sesiape tau . rahsia kite je :))

barang barang sume da kemas . dah la beg besarII . berat pulak tu . aku tak larat -.- . ayah aku keje s0 mak aku je anta aku nnt . dah la aku bawak balek baldi , rase mcm malu je nnt nk bawak mas0k 0stel sbb ramai 0rg tinggal kan . rase mcm budak b0d0h = =' ~

sekarang tengah mengira detik untuk benkemas , jap nk ckp 1 bende lagi . DENGAN INI ALWANI BALQIS BINTI HADIS INGIN MEM0HON AMPUN DAN MAAF DARIPADA PENDUDUK BUMI SEKALIAN . HARAP DIMAAFKAN . IKHLAS DARI HATI =D . maaf kan kite ye , selamat tinggal ~
i'm back t0 school !
g0od bye :(