Monday, 2 January 2012

selamat tinggal

assalamualaikum . huhu , hari ny balek . rase mcm sekelap je cuti . kalau la PM bagi cuti 3 bulan lagi , sempat la aku nk 0nline sampai lebam , haha ~ mls giler sebenanye nk balek , mak aku ckp nk balek k0l 1.30 tp pendaftaran k0l 2.30 ,.aku ade 1 jam nk beli barang .mls giler k0d ! aku nk jumpe kawan kawan . mnx mnx lah cikgu tak tanye pasal keje sek0lah sebb aku tak usik p0wn . shhhhhhhhh~ jngan bg tau sesiape tau . rahsia kite je :))

barang barang sume da kemas . dah la beg besarII . berat pulak tu . aku tak larat -.- . ayah aku keje s0 mak aku je anta aku nnt . dah la aku bawak balek baldi , rase mcm malu je nnt nk bawak mas0k 0stel sbb ramai 0rg tinggal kan . rase mcm budak b0d0h = =' ~

sekarang tengah mengira detik untuk benkemas , jap nk ckp 1 bende lagi . DENGAN INI ALWANI BALQIS BINTI HADIS INGIN MEM0HON AMPUN DAN MAAF DARIPADA PENDUDUK BUMI SEKALIAN . HARAP DIMAAFKAN . IKHLAS DARI HATI =D . maaf kan kite ye , selamat tinggal ~
i'm back t0 school !
g0od bye :(

No comments:

Post a Comment