Saturday, 31 December 2011

sek0lah + rindu

assalamualaikum . nk dekat bukaksek0lah da :( s0b ...s0b .....s0b .... sedih nye ~ faceb0ok akan sunyi tanpa kami BUDAK BUDAK SEK0LAH . sedih ny ,, dye bape hari dah tak 0nline , aku nk mntak maaf kat dye , kalau kau bace ny , maaf kan aku ! aku tau aku salah , eg0 tinggi !!! pg tadi mak aku dtg . dye ckp nk bawak balek lappy ny tp tak bawak balek p0wn . dye suruh aku kemaz barang . puas aku cari 1 rumah tp tak jumpe aku punye seluar pandu , kec0h 1 rumah td aku suruh nenek aku cari kan . last last jumpe kt bawah katil . dah la susah nk ambil . tak tau cm ne b0ley ade kt situ , barang aku dah la banyak n tak muat kat dlm satu beg . dah la beg tu kecik , benci aku ! penat penat penat . aku tak b0leh pk bende ape aku nk bawak balek , hahahahahahhahah ~ (hanya mampu ketawa) nk ckp ny . RINDU GILER KT KAU ! kalau terase tu kt kau aku yang aku mks0d kan . k la , bye ~! =D
miss u <3

HAPPY NEW YEAR

JYEAH ! 2012 =D
assalamualaikum n nk ckp HAPPY NEW YEAR . es0k aku mas0k f0rm 2 . k0rang ? tak sangke nk tahun baru dah . manyak kenangan k0d ta0n ny ! aku gad0h , aku suke , aku sedih . semua nye ade . n first time melangkah kan kaki kt SMK SERI BERA . w0h00oo , best nye ~ yg paling tak lupe kat exc0 yg jage kit0wang . mmg aku ingat la pesan di0rang . *insya-Allah . ta0n ny jugak dpt akak bilik yg baek <3 0ke . sayang di0rang !! haha ~ s0 azam aku ta0n depan aku nk jd baek .... seni0r kpd f0rm 1 yg baek ! tp tak janji la . aku bukan nye bet0l , suke ubah fikiran . huhu ^_^

azam aku --->

*nak belaja bet0l2 , f0rm 3 nnt nk PMR
*jadi baek .
* anak yg s0lehah .
*berguna kepada negara


haha ~ tu lah azam aku . tak tau lah tercapai ke tidak . insya-Allah tercapai . yg baek tu tak payah ubah da . aku mmg baek , ceh ! ngade je :P

itu je yg nk tulis . bye . jumpe lagi kt entri laen =D

Tuesday, 20 December 2011

ann0ying !

assalamualaikum .hehe , saje je nak buad entry malam ny , tibe2 terlintas kat kepale 0tak aku ny muke sese0rang . nak tau sape ? huhu , nama dirahsie kan ...ah ! aku mmg benci giler lah kat dye kan ? s0 annoying lah mak cik ! dye kalau makeup muke mcm pat0ng , ce teng0k kalau tak makeup . ah ! menggerutu lebih ~ mak aku ckp ,,,, tak baek benci 0rg sedang kan nabi syg kan umat nye . tp aku tak nak lah jd hip0krit kan ? dye kakak ipar akak aku . grr ==' ...t0l0ng lah makcik 0iii ! ja0h kan diri kau dr aku . kau tak layak jd kakak ipar kepade kakak aku . menyampah !~ :(
see , gamba ny p0n menyampah kt mak cik tu . hehe :D

rindu tahan gaban :)

assalamualaikum . hey sume :)) juz nak kab0 . rindu giler kat akak aku . walau pun banyak gadoh ngan dye , tp dye lah akak yg paling aku sayang . dye macam id0la aku lah . pandai , aku teringin nak jd mcm dye , dye jenis yg diam , (K0T ! ) hehe ,,, sekarang ny dye kat melaka , d0k umh makcik aku . aku tak tau pulak dye nak buad ape kat sane tp rase nye cari keje . ye lah ! dah rasmi bukan budaq sek0lah kan ? nnt dye jd budak U pulak , ade rezeki mas0k U lah dye . akak aku yg lg 1 ? aku rindu jugak ! dye baek walaup0n dye tegas . aku paling rindu kat anak dye ZULFATHI IRFAN NAUFAL . huhu , budaq ny budaq yang paling aku sayang ~ nnt aku tunj0k gamba dye ek ;)


ny lah akak aku , canteq kan dye ? :D
ny lah zulfathi irfan naufal nye , c0mel kan ? ny pic dye lepas nanges . huhu :))