Saturday, 31 December 2011

HAPPY NEW YEAR

JYEAH ! 2012 =D
assalamualaikum n nk ckp HAPPY NEW YEAR . es0k aku mas0k f0rm 2 . k0rang ? tak sangke nk tahun baru dah . manyak kenangan k0d ta0n ny ! aku gad0h , aku suke , aku sedih . semua nye ade . n first time melangkah kan kaki kt SMK SERI BERA . w0h00oo , best nye ~ yg paling tak lupe kat exc0 yg jage kit0wang . mmg aku ingat la pesan di0rang . *insya-Allah . ta0n ny jugak dpt akak bilik yg baek <3 0ke . sayang di0rang !! haha ~ s0 azam aku ta0n depan aku nk jd baek .... seni0r kpd f0rm 1 yg baek ! tp tak janji la . aku bukan nye bet0l , suke ubah fikiran . huhu ^_^

azam aku --->

*nak belaja bet0l2 , f0rm 3 nnt nk PMR
*jadi baek .
* anak yg s0lehah .
*berguna kepada negara


haha ~ tu lah azam aku . tak tau lah tercapai ke tidak . insya-Allah tercapai . yg baek tu tak payah ubah da . aku mmg baek , ceh ! ngade je :P

itu je yg nk tulis . bye . jumpe lagi kt entri laen =D

No comments:

Post a Comment