Friday 17 February 2012

SAYANG CIKEDING ,,

hell0 ! hati aku berbunga bunga sekarang . rase mcm tak nak balek rumah je . nk d0k kt sek0lah setiap hari . nk tau sbb ape ? sbb ade CIKEDING . name cikeding tu aku yg bagi . hari tu gad0h ngan dye . erh ! sedey gile k0wt . sampai aku mengadu kt akaq angkat aku . aku pinjam jam dye dekt dua minggu da , then gad0h aku s0h akaq aku pulang kan . sekarang aku rase kesal sbb aku sayang jam tu ngan tuan dye sekali ,, tp sekarang dah baek da . dye panggil aku sayang td . wah ! gembire gile k0wt . asal jumpe aku je dye akan ckp "HAI SAYANG " aku cume senyum n ckp hye ,, yang tu mmg best tp yg tak best nye sume 0rang nk attack aku . disebabkan CIKEDING ! ape masalah nye ? dye mmg t0p tp aku jd lagi t0p ! huh -.- tu hal yang sangad menyedih kan . aku suke teng0k muke dye . C0MEL !!!! aku cube benci dye waktu dye buad dajal ngan aku hari tu . tp tak b0leh . aku sayang dye ,, bile aku tak dek m0od aku akan cari dye n teng0k muke dye aku ter0s jd 0ke .haha ,, aku angau dah ngan dye . nk tau name dye ape ? tak b0leh ! alwani balQis kedek0wt kejap pasal name CIKEDING ny . dye ialah 0rang first yg aku sayang macam nyawa aku sendiri ..dlm 0tak aku setiap hari adelah dye dye dye dye dye dan dye . setiap mase hanye DYE <3 .setiap hari wajib bg aku unt0k teng0k muke dye n setiap hari dye akan dtg kelas aku . mata aliah mmg dicipta unt0k nmpak cikeding .dye lah yg ckp kt aku cikeding buad ape n kt mane . haha ,, yg tu je k0wt . yg cite nnt sampai es0k pagi tak abez . 0ke fine , bye salam ! SAYA SAYANG CIKEDING . MUAH SIKETT :*

No comments:

Post a Comment